martes, 27 de septiembre de 2016

Benvingut/ Bienvenidos

Aquest blog esta dedicat a Clash Royale. Em dic Iker i això ho faig perquè aquest joc m'agrada molt, i crec que tinc la suficient experiència com per ajudaros a arribar a arenes altes i trucs que molts de vosaltres no sapigueu.

Bueno com ya sabeu Clash Royale es un joc de supercell que ha deixat completament de costat a Clash of Clans. En aquest blog parlarem d' actulitzacións,. noves cartes, noves arenes...etc.
També vosaltres em podreu enviar fotos dels cofres que us toquen o legendarias.
A mi ya m'ha tocat un cofre legendario i bueno em va sortir la princesa.
 
Resultado de imagen de COFRE EPICOResultado de imagen de COFRE EPICO
 
Bueno aquest es el nou cofre de Clash Royale junt amb el cofre épico.
 
Bueno espero que us aigua agradat i ya aire fent me coses. dewww.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario